måndag 11 oktober 2010

Kungarna av Tylösand

Okej lite funderingar
- Vad gör Erica där? Jag tycker verkligen inte om henne. Hon bara går omkring och är allmänt bitter, gnäller och tjatar på allt och alla. Och det är ju inte riktigt det programmet handlar om.
- Varför åkte Rang hem föör. Han är ju awesome! Om det var någon som skulle sticka så vare ju Erica, jävla bitterfitta. Hade hon testat och släppa loss som alla andra och kanske ligga lite så hade hon nog inte varit så jävla vrång.
- Det finns ju ett '"knullrum". Så varför envisas Nemo (Eftersom han typ är den enda som ligger i det där huset) med att ha sex på toaletten då? Dessutom när han vet att det inte finns lås på? och sedan klagar på att folk går in. vafan.

4 kommentarer:

Mikaela sa...

Haha :D kollar du också på det där! TUNG DU ÄR! Jag hatar också Erica, hon är en jävla kärring! Nemo är söt hiihihihih

Mikaela sa...

Svar: haha ja jag vet han ser ut så men det är ju det som gör han söt, duvet! Fulsöt, men Jocke då? ;P

TACK JAG ÄR HEL IGEN!

Mikaela sa...

Jag fattade inte om min kommentar kom med eller inte för sidan fuckade up!

Men du har så rätt så rätt. Sötful blir han! Och åter igen om du nu fick kommentaren, JOCKE DÅ?

Mikaela sa...

SVARISH: Haha nice att båda kommentarerna kom med! :D Ja, Erica är bajsfittahora, man vill ju bara hoppa in i TV:n och slå henne. Hoppas hon åker hem snart då blir jag en KLAD HEST :D