torsdag 7 oktober 2010

Det är ok när man har tråkigt. Nu ska jag sova. Godnatt!

Lovar du att vara ärlig?
- Nej
Du heter:
- Ssanna Blomberg
Smeknamn:
- Kärt barn har många namn.
Låt som när du är ledsen sörjer till:
- Det finns en del. Regina Spektor at the moment.
Beroende av:
- Cigaretter
Vad tror folk om dig:
- Jag har ingen aning.
Stämmer det:
- Förmodligen.
Vad får du oftast komplimanger för:
- Mina ögon och mitt hår.
Vad säger du för att imponera på någon:
- Jag kan vara tolv om du vill.
Hur imponerar man på dig:
- Det gör man inte.
Brukar du skratta för dig själv:
- Japp
Vad står det i ditt senast inkomna SMS:
- ”Jag saknar dig, fina människa! :(”
Var bor du:
- Lidingö/Stockholm
Trivs du där:
- Nej
Sprit, cider, vin eller öl:
- Nja, Ja, NEJ, Ja.
Brukar du bli för full:
- Ja förfan, hela tiden... nej.
Hur svarar du i mobilen:
- Haaaaalloo?
Antal timmar sömn inatt:
- jovisst.
Brukar du komma i tid:
- Till?
När mår du bra:
- När det är bra.
När blev du fotad senast:
- Igår.
Hur känner du dig nu:
- Kissnödig
Vad tycker du om fötter:
- Ja, haha. Fyfan!
Vad/Vem saknar du:
- Robin.
Hade du en bra kväll igår:
- Ja!
När brukar du oftast gå och lägga dig:
- Aldrig.
Är du blyg:
- Ja, jag pratar aldrig.
Sysslar du med någon idrott:
- Nej, frivillig motion är inte min grej.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
- Nej.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
- Kissa mönster i snön.
Är du nöjd med ditt liv:
- Nej.
Är du bortskämd:
- Nja.
Vad gör du i morgon:
- Jag vet inte.
Vad längtar du till:
- Annas Jullov.
Har du bra vänner och äkta vänskap:
- Ja, hos vissa.
Hur gammal är du:
- 20 jordsnurr fröken!
Gillar du golf:
- Men nej.
Vilken tid gick du upp idag:
- Haha...
Har du sovit i din egen säng inatt:
- Ja.
Har du strumpor på dig nu:
- Raggsockor ftw!
Är det okej att gråta:
- Ja absolut.
När grät du senast:
- Några dagar sedan.
Bär du glasögon eller linser:
- Nej, gör du?
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
- Ja föfan, hur kan man gå utan?????
Vill du gifta dig:
- Nej.
Vill du ha barn:
- Ibland.
Är du bra på att laga mat:
- Haha mästerkocken... eller?
Är du flygrädd:
- Det är jag säkert.
Hur vig är du:
- Som ett kylskåp ungefär.
Är du musikalisk:
- Ja ganska.
Tror du på ett liv efter döden?
- Ja.
Har du tandläkarskräck
- Nej.
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
- Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du:
- Blågrå
Har du någon gång gråtit dig till sömns:
- Ja.
Biter du på naglarna:
- Nej.
Röker du:
- Ja.
Senaste låt du hörde:
- Teenage Crime – Adrian Lux.

Inga kommentarer: