måndag 4 oktober 2010

Jag är så trött på pojkvänner. Jag vill inte veta av dom. Jag vill inte veta att ni har någon.
Så länge ni inte klarar av att bibehålla era tidigare liv innan dom.

Okej, hösten gör varenda människa trist och grå egentligen.
Och folk drar sig för att gå utanför dörren. Jag vet det.
Men när man hellre sitter hemma med sin pojkvän och kollar på film
(som man förövrigt gör varje dag hela dan)
istället för att komma hem på filmkväll med massa andra och göra i princip
samma sak så är det inte ok längre. Det gör mig arg och ledsen.
Jag är glad för att ni hittat någon att dela era liv med, men sätt inte mig i skuggan för det.

Nu har jag hört av mig tillräckligt och ni har bara tackat nej med diverse dåliga anledningar.
Eran tur att höra av er. hejdå.

4 kommentarer:

Felicia'Holmlund sa...

om jag är en av dom du syftar på så orkar jag inte sitta upp hela nätterna och vara social.
trötthet är något som ingår starkt i att vara gravid.
ledsen om du känner dig bortglömd,
men du har även satt mig i skuggan :(.

hoppas vi kan sen snart så de känns bättre för båda <3

Linda sa...

Varför tar du inte det med personen/personen direkt istället för att hänga ut via bloggen, tror jag bara kommer att skapa irritation. Tror du och personen/personerna kommer komma mycket längre om du tar det med dem när ni ses, eller ringer och konfronterar istället för att "påpeka" lite via bloggen.

Mikaela sa...

Känner mig väldigt träffad av detta inlägg. Och vi hade kommit om han inte hade druckit massa öl och jag äger ju inget busskort =/

S sa...

Linda: Ja, om jag hade kunnat få tag i dom så hade jag hemskt gärna velat säga hur jag känner mig bortglömd. Men dom svarar inte när jag smsar eller ringer, och när dom väl svarar fyrahundra timmar senare på sms så står det bara "förlåt. var med pojken blalblabla"

Mikkis: Nej, det handlade inte om dig.

Felicia: Nej, det handlade inte om dig.