lördag 28 augusti 2010

Min kärlek genom tiderna

20074 av dom första bilderna på oss tillsammans.
Vi var små, vi var ganska ofina men vi var kära.

December-07
samma dag som jag lämnade mitt platinablonda hår bakom mig
och du skaffade piercing i läppen.
2008

Alla hjärtans-dag 08

21juni2008
första gången jag åkte ner till dig i Vänersborg
Uppe i Stockholm över min 18års dag.
2009
Midsommar
2010



Baby, du är det finaste som någonsin hänt mig. Vad som än händer och hur allting än slutar så kommer du alltid vara en del av mig. En del av mina hjärtslag, en del av mina andetag och en del av min vilja att leva. Det finns så mycket jag ångrar, önskar ogjort. Men det spelar ingen roll längre, man kan inte haka upp sig på det för all framtid. Jag vill bara att du ska må bra, att må precis som du förtjänar. Och även fast jag hellre blir blind än och ser dig med någon annan så önskar jag dig lycklig.. även om din lycka finns hos någon annan än mig.

Henrik Silfverstolpe;
Tack för dom 3 bästa åren i mitt liv. Jag kommer minnas dom för alltid med en stor värme. Jag älskar dig.



1 kommentar:

Mikaela sa...

Du får mig alltid att börja gråta när du skriver så fint om kärleken till Henrik :( <3

Älskar dig!