onsdag 18 augusti 2010

2006

Marken färgas svart av regn och himmelen färgas grå av moln
kinden är blöt av tårar och mitt hjärta färgas rött av sorg
livet är för hårt att kunna leva i riktig glädje och hoppet är försvunnet jag har stora hål i själen
alla minnen utav världen många frågor utan svar
sjuka problem utan lösningar stora krav utan val
mycket hat i världen för många hinder på vägen
allt för mycket depression på den ensamma färden
misstag som man inte lär sig av och press för stor att klara av
känslor som inte besvaras olycklig kärlek var dag
människor man litar på som sedan visar sitt rätta jag
falskheten som öppnas och kan sabba en person totalt
- jag vet för jag har varit där
- tro mig för jag har varit kär
vet att det inte går att döva smärtan som man bär
djupa tankar som förstör hjärtat bankar och förgörs
vill släppa gråten bli förlåten
men det är hjälplöst för ingen hör

Inga kommentarer: